«ایرانِ جان» در مسیر یزد؛ روایت ظرفیت‌های استان‌ها از قاب رسانه ملی

بخش خبر خوان؛ مهر

یزد – مدیر کل صدا و سیمای استان یزد گفت: رسانه ملی در هر ماه، مخاطبان را یک هفته به یک استان کشور می‌برد و سعی داریم هرچه زودتر این رویداد ملی در یزدِ ایران هم اجرایی شود.

«ایرانِ جان» در مسیر یزد؛ روایت ظرفیت‌های استان‌ها از قاب رسانه ملی

احسان کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه رویداد ملی ایران جان برای معرفی جاذبه‌های رسانه‌ای، اقتصادی و فرهنگی استان‌های کشور تا پایان سال برگزار می‌شود، اظهار داشت: هدف از این طرح، ارائه توانمندی‌های تولیدات مراکز است که از شبکه‌های سراسری و استانی کشور پخش شده و برنامه‌های شبکه‌های سراسری ناظر به مأموریت آن شبکه، به ظرفیت‌های آن استان می‌پردازد.

وی افزود: صدا و سیمای استان یزد نیز همگام با سایر شبکه‌ها در این مسیر به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مشترک استان‌ها با یزد می‌پردازد و در قالب برنامه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی، همه از استان‌های ایران خواهند گفت.

کریمی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سرمایه‌گذاری برای تولید، هدف اصلی این طرح که آشنایی با قابلیت‌های اقتصادی استان‌هاست گفت: سعی شده است که میزان سرمایه‌گذاری افراد، شرکت‌ها و سازمان‌ها برای تولید در استان‌های کشور افزایش یابد.

‌وی در پایان ابراز داشت: رسانه ملی در هر ماه، مخاطبان را یک هفته به یک استان کشور می‌برد و اکنون رویداد ایرانِ جان در نخستین گام تا نهم خرداد به بیان ظرفیت‌ها و چالش‌های استان خوزستان اختصاص دارد و سعی داریم هرچه زودتر این رویداد ملی در یزدِ ایران هم اجرایی شود.

کد خبر 6481334