به گزارش امروز
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، کارگاه آموزشی ویژه پرسنل واحد خانهداری هتل لاله بیستون برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این دوره آموزشی که به صورت عملی و تئوری برگزار شد، آخرین استانداردهای نظافت و چیدمان اتاقهای هتل به کارکنان آموزش داده شد.
جنتی مدیر هتل لاله بیستون در حاشیه این کارگاه گفت: ارتقاء کیفیت خدمات خانهداری از اولویتهای اصلی ماست و همواره تلاش داریم سطح هتل را در سطح بهترین هتل های دنیا نگاه داریم.
وی تاکید کرد: این کارگاه با هدف آموزش تکنیکهای جدید نظافت و آراستگی فضای اقامتی برگزار شد تا میهمانان تجربهای مطلوبتر داشته باشند.
جنتی اظهارداشت: در این کارگاه روشهای نوین نظافت و ضدعفونیسازی، اصول چیدمان حرفهای اتاقها، تکنیکهای مدیریت زمان در خدمات خانهداری و برخورد مناسب با درخواستهای ویژه میهمانان برگزار شد. همچنین این کارگاه به صورت دورههای ماهانه ادامه خواهد یافت تا پرسنل همواره با آخرین استانداردهای هتلداری بینالمللی آشنا شوند.